Mail: office@cciat.ro Fax: (+40) 256 706 211 Telefoane: P-ța Victoriei: (+40) 256 490 771 Blv Eroilor de la Tisa: (+40) 256 490 772
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș | ![]() |
CURS - SICAP - Achiziții Publice
40 de ore (teorie + practică)
Metoda de desfășurare a cursului: Online
Perioada desfasurarii cursului: 21 iulie – 6 august 2025
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș în calitate de Beneficiar și Expert Business Center SRL in calitate de Partener Partener, derulează proiectul ”Evoluția tehnologiilor rapide = Evoluția carierei angajaților din Regiunea Vest!, ID 317710, proiect cofinantat din Fondul Social European Plus prin Programul Educație și Ocupare 2021-2027, Prioritatea P9.Consolidarea participării populației în procesul de învățare pe tot parcursul vieții pentru facilitarea tranzițiilor și a mobilității, Operațiunea Implementarea programului „Ține pasul”.
Care sunt competențele dobândite?
· Cadrul instituțional și legislativ în domeniul achizițiilor publice / Noutăți legislative
· Procedura de înregistrare/recuperare/reînnoire a certificatului digital SEAP
· Planificarea procesului de achiziție publică – referatul de necesitate
· Estimarea valorii contractelor de achiziții publice
· Programul Anual al Achizițiilor Publice, Strategia Anuală a Achizițiilor Publice
· Achiziția Directă – modalități de achiziție directă a serviciilor, produselor, lucrărilor
· Derularea procedurilor de achiziție publică. Asemănări și diferențe
· Desfășurarea procedurilor de achiziție publică și participarea la procedurile de achiziție publică
· Modul de întocmire a documentației de achiziție publică de către autoritatea contractantă (criterii de calificare, garanția de participare, garanția de bună execuție, criterii de atribuire, etc.)
· Modul de întocmire a ofertei de către operatorii economici
· Completare DUAE autorități contractante și operatori economici
· Încărcare documentație în SEAP de către autoritatea contractantă
· Depunerea ofertelor în SEAP de către operatorii economici
· Organizarea competiției și evaluarea ofertelor. Procesul de analiză al ofertelor și solicitărilor/răspunsurilor la clarificări
· Formularul de Integritate
· Atribuirea contractelor de achiziție publică
· Modificări ale contractului în perioada de implementare; Modificări substanțiale, modificări nesubstanțiale
· Remedii și Căi de atac în achiziții publice. Formularea și depunerea contestațiilor.
· Formularea punctelor de vedere
· Dosarul achiziției publice
Cine poate participa?
Cursul se adresează angajaților cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parțial), inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private, cu domiciliul / reședința în județele regiunii Vest (Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș - Severin). Persoanele ce ocupă poziții de management și au calitatea de administrator
/ reprezentant legal într-o întreprindere publică sau privată nu sunt eligibile.
Condiții minime de acces la program, raportate la nivelul de studii: Studii medii finalizate (minim 12 clase)
Pentru mai multe detalii puteți să ne contactați pe:
E-mail: fluca@cciat.ro , dpop@cciat.ro
Telefon: 0768 794 522 (Flavia Sorca), 0722 445 665 (Diana POP)
* Înscrierile se fac prin completarea Formularului de preînscriere atașat și transmiterea acestuia pe email : dpop@cciat.ro
Fișiere disponibile download file:
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură TIMIȘ