Mail: office@cciat.ro Fax: (+40) 256 706 211 Telefoane: P-ța Victoriei: (+40) 256 490 771 Blv Eroilor de la Tisa: (+40) 256 490 772
Acțiuni CCIAT | Cum sa iti construiesti un brand puternic in business - 7 noiembrie 2018


Prezenta la eveniment va garanteaza obtinerea unui cont de acces la serviciul ZF Corporate pentru o perioada de 3 luni, un beneficiu in valoare de 300 de euro. Accesul la acest serviciu se va da ulterior conferintei.
Atentie! Locurile sunt limitate, iar accesul gratuit se face doar pe baza de invitatie si confirmare prezenta la adresa: alina.lupu@m.ro / 0744 334 603.
Intr-o perioada in care „made in Romania” a capatat valente pozitive si in care patriotismul s-a trezit in randul tinerilor, brandurile locale castiga tot mai multa vizibilitate si tot mai mult teren.
Pe piata locala exista, din pacate, doar cateva branduri care sa fi trecut testul timpului si care au reusit sa se dezbrace de aspectul prafuit pentru a imbratisa o atitudine moderna, cool. Dacia, Arctic, Gerovital, Timisoreana sau Braiconf sunt cateva dintre acestea.
Cu un design adaptat, cu o pozitionare noua si cu o comunicare pe masura, aceste nume au reusit sa atraga atat publicul matur, care le cunostea deja si care dezvoltase o relatie cu ele, cat si consumatorul tanar.
In paralel, in ultimii ani, s-a dezvoltat o noua generatie de branduri romanesti, nume tinere, care vorbesc pe limba consumatorului, care sunt prezente atat in offline, cat si in online si care reusesc nu doar sa reziste pe o piata unde numele internationale joaca tare, ci chiar sa domine.
Daca vreti sa aflati:
· Cum se poate lupta un brand romanesc cu nume internationale cu bugete pe masura?
· De cat timp ai nevoie ca sa construiesti un brand? Cat costa?
· In era social media, cat de important este sa comunici cu consumatorul acolo unde este el, pe Facebook, Instagram?

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură TIMIȘ
Branduri Romanesti: Cum sa iti construiesti un brand puternic in business | ![]() |

Ziarul Financiar impreuna cu Raiffeisen Bank va invita sa participati la conferinta “Branduri Romanesti: Cum sa iti construiesti un brand puternic in business”, miercuri, 7 noiembrie 2018, ora 09:30, la Hotel Timisoara, orasul Timisoara.

Oferta speciala!
Prezenta la eveniment va garanteaza obtinerea unui cont de acces la serviciul ZF Corporate pentru o perioada de 3 luni, un beneficiu in valoare de 300 de euro. Accesul la acest serviciu se va da ulterior conferintei.
Atentie! Locurile sunt limitate, iar accesul gratuit se face doar pe baza de invitatie si confirmare prezenta la adresa: alina.lupu@m.ro / 0744 334 603.
Intr-o perioada in care „made in Romania” a capatat valente pozitive si in care patriotismul s-a trezit in randul tinerilor, brandurile locale castiga tot mai multa vizibilitate si tot mai mult teren.
Pe piata locala exista, din pacate, doar cateva branduri care sa fi trecut testul timpului si care au reusit sa se dezbrace de aspectul prafuit pentru a imbratisa o atitudine moderna, cool. Dacia, Arctic, Gerovital, Timisoreana sau Braiconf sunt cateva dintre acestea.
Cu un design adaptat, cu o pozitionare noua si cu o comunicare pe masura, aceste nume au reusit sa atraga atat publicul matur, care le cunostea deja si care dezvoltase o relatie cu ele, cat si consumatorul tanar.
In paralel, in ultimii ani, s-a dezvoltat o noua generatie de branduri romanesti, nume tinere, care vorbesc pe limba consumatorului, care sunt prezente atat in offline, cat si in online si care reusesc nu doar sa reziste pe o piata unde numele internationale joaca tare, ci chiar sa domine.
Daca vreti sa aflati:
· Cum se poate lupta un brand romanesc cu nume internationale cu bugete pe masura?
· De cat timp ai nevoie ca sa construiesti un brand? Cat costa?
· In era social media, cat de important este sa comunici cu consumatorul acolo unde este el, pe Facebook, Instagram?
· Cum poate rezista un brand local câteva zeci de ani pe piata? Ce masuri de modernizare au fost luate?

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură TIMIȘ